Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

onsdag 10. februar 2010

Skoleshot

Idag har vi hatt mye photoshot, med meg som modell faktisk, bare meg. Haha
Det var jo ikke så ille da , men jeg er ikke sånn kjempe glad i å blitt tatt bilder av:)
Vi drev å tok bilder fra vi startet på dagen, til mat nesten, også etter mat drev vi med photoshop.
Redigerte bildene vi tok, prøvde å få de litt bedre, å få vekk det blå i bakgrunden.
Det har vært en helt okei dag hit til, å jeg regner med at vi skal drive med photoshop resten av dagen også, selv om det bare er en time igjen.
I morgen skal jeg ta med sminke ogsånt på skolen, capser og kule ting liksom, så skal vi stæsje oss opp, så ta bilder, så skal jeg gi Marlene ekstrem makeover(h)


Noen bilder som ble tatt idag ;





Da blogges vi i morgen , så legger jeg ut mere fansy portrett bilder:)

1 kommentar: