Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

mandag 23. august 2010

for sov meg

NEINEINEI :O jeg prøvde ut masse greier på bloggen for å se om jeg kunne gjøre noe nytt som kanskje var finere. så nå har jeg et hele nytt design, jeg vil ikke ha det, jeg vil ha tilbake det gamle, men jeg får det ikke til :'( må prøve å få fikset det opp igjen, for jeg vil ha tilbake det gamle :O

_______

ja nå er det ca tolw på kvelden, altså ikke skole. men tenkte jeg kunne legge inn et lite skole innlegg uansett jeg..

klarte å forsove meg til skolen idag, huff, det er så typisk meg det, uten at jeg observerer det selv klarer jeg å skru av vekkeklokka, kanskje jeg skal begynne med en vekke klokke til på rommet som er litt vanskeligere å skru av? det hørtes ut som en genial idee :)
men ja.. skulle jo egentlig på skolen, men så fant jeg ut av det at de bussrutene som er nå, de er helt teite!
skulle virkelig ønske det gikk en buss utenfor meg klokka 08.45 om morningen! går jo busser her hele dagen fra klokka 09.45 - 17.45 sånn hvertime ellers. men neida, ikke noe 08.45 buss da folk kanskje har et lite behov for å ha en buss i nerheten når man skal på skolen?
syntes det er så slitsomt å skulle gå 15 minutter til bussen hver morgen, så vente i byen 20 minutter på nesten.. HATE IT.. men jeg overlever helt sikkert, får smøre meg inn med tålmodighet, så har man jo alltids godt av å gå litt.
ny vekkeklokke skal jeg også skaffe meg så jeg kommer meg på ai :O
men jaja, kommer meg vel på skolen i morgen :)

- mariom christensen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar