Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

fredag 20. august 2010

Nytt skole år.

Da gikk jeg et år til på medie kurset på arbeidsinstituttet.
Vi begynte skolen igjen Onsdag den 18.
De første dagene så lagt har vært veldig bra, men også litt slitsome. Fordi på Torsdag var vi ute å gikk lang tur i skogen. Å jeg kan ikke så jeg hører så godt hjemme i skogen, på lange turer, men overlevde jo da.

Ellers på skolen har vi blitt fortalt mye om arbeidsinstituttet, jeg kan en del fra før av siden jeg gikk her i fjort. Men det har gått fint uansett.

Idag.

Idag startet vi oppmøte i kantina, før vi gikk opp til mediekurset. Der ble vi fortalt mye om hvordan det blir på skole året og diverse ting.
Har begynt en del nye her iår, alle virker veldig greie, marthe emilie går her i år også så det er fint å ha noen jeg kjenner her:)

Har sittet å spillt poker på facebook idag også, haha. Er skikkelig engasjert. Det er jo litt gøy når man vinner mye penger selv om jeg ikke skjønner sånn kjempe mye.

Skal prøve å få blogget hverskole dag som jeg er her, grunnen til at jeg sluttet å blogge i fjort var rett og slett fordi jeg ikke var på skolen :)

GOD HELG :D

- marion christensen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar