Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

mandag 6. september 2010

Mandag. 06.09.2010




Idag har vi vært ute å tatt bilder ved vannet. Det var vel ganske koselig det. Vært veldig fint vær idag, så er bare kos å være ute i solen.
Tok masse bilder av vannet der. Det er sånne små fossefall eller hva jeg skal kalle det, bare sånn smått hehe.
Jeg tok ikke så veldig mye bilder av vannet, de andre tok vel mere enn meg, som ikke gadd så veldig mye, å bare stilte cameraet inn på "auto" som jeg egentlig ikke fikk lov til:P *hysj*
Olaf var også der, å han tok bildet av mauer, som ikke klarte å stå stille så han fikk et bra bilde, men marion er på saken, trokker på den, så den står stille, ikke død men, jeg er litt slem egentlig jeg :o

Så etter vi hadde vært å tatt masse bilder ved vannet, så dro vi tilbake på mediekurset, la alle bildene inn på pcen, så tok marianne de opp på storskjerm, viste de til oss, å viste oss litt om instillinger vi har gjort feil, riktig osv.
Så var det å redigere å fikse på bildene, så de blir bedre etter det. Men det er ganske vanskelig her på mediekurset, er sånt vi gjør veldig ofte egentlig :)

- marion christensen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar