Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

onsdag 8. september 2010

tirsdag, onsdag uke 36

Tirsdag

På tirsdagen, altså igår så var vi ute å gikk tur hele arbeidsinstituttet. Vi gikk vel 3-4 km eller noe. Det var veldig slitsomt, å gå så langt i skogen, men steiner, nedover og oppover bakker. Så for å si det sånn så fikk vi dagens trening pluss litt til. Det vi skulle der var å se på en sånn vann mølle eller hva det heter, det er en sånt hjul de brukte i gamledager, som de fraktet tømmer oppover.
Så skulle vi også på et lite museeum. Der var det laget et langt bord med hele skogen som vi gikk i, å rundt i området. Hvor jeg regner med at de skulle vise hvor langt de flyttet tømmeret oppover eller noe. Så var det også en sånn miniatyr sak der hvor de viste oss hvordan det fungerte når tømmeret ble fraktet oppover i skogen.

Onsdag

Idag så møtte jeg opp på mediekurset litt sent, for jeg var hos den dumme dumme tannlegen. Så når jeg kom så så vi på de bildene som var tatt fra turen på tirsdagen. Så har vi vel bare redigert litt bilder. Også begynte vi å lage veikart idag :)
Så er det snart mattetime klokka 13, det blir ikke bra for jeg er ikke så veldig god i matte for å si det sånn da :O men jeg overlever..


- Marion christensen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar