Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

tirsdag 12. januar 2010

Animasjon

Idag har vi begynt med animasjon, å har kommet med ideer ogsånt, skal vel begynne skikkelig i morgen:)

Til å starte med på dagen spilte vi litt vollyball, noe jeg ikke er så veldig god til, fikk ballen over nettet engang bare, haha. Ikke min store egenskap:)
Så gikk vi inn på mediekurset. Jeg har lagd veikart idag, ganske kjekt å ha, som henger på veggen, å man kan se heletiden:)

Så begynte vi da altså med animasjonsfilm, skal være kort film, vare i 30 sekunder eller noe, men med min gode fantasi, så funker det fett, haha.

Her er min idee:
Det er en strand , vann ogsånt.. helt stille.. så er det et redet midt på stranda , så kommer det en snø mann på stranda.. han går forbi , setter seg i redet også legger han et egg.. så går han av redet å står ved siden av.. så klekker egget , ut av det kommer det en mini snø mann. så går mini snø mannen og snømannen vekk.

Morsomt? haha

Idag er det kort dag igjen, å når jeg ser på klokka nå så er det akkurat 19 minutter til vi skal hjem;D så skal jeg sitte på med marthe til byen, så slipper å gå hele den lange veien til bussen da.

Vi blogges<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar