Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

onsdag 13. januar 2010

Onsdag

Idag har vi hatt norsk time til å begynne med på dagen. Helt greie norsk timer, men det er jo aldri egentlig noe særlig gøy å ha time uansett da ;p haha.
I Norsk timen leste vi en historie som heter "Gugg". Helt grei fortelling det egentlig, husker ikke forfatter. Men det handlet om en gutt, som så en dame som han ikke hadde sett på 20år. Henne vasket trappene hos han før. Å han så henne komme ut av polet, men slitte klær ogsånt. Så fortalte han litt om hva som hadde skjedd for 20 år siden, å at han hadde spyttet henne i nakken også hadde han dårlig samvittighet, så når han så henne så ville han si unnskyld, men henne kjente han vist ikke igjen, henne benektet også for at henne noengang hadde vasket trapper, så bare gikk henne ;p er litt av det historien handler om.

Etter vi hadde pause gikk vi inn igjen på medie kurset, å fortsatte litt med animasjonen. Det er litt vankelig med meg, for jeg er på gruppe men Renate, henne snakker ikke så godt norsk, men hun virker jo som en koselig jente for det :) vi har heller ikke kommet så langt, for jeg og Renate har ikke vært så mye samtidig inne på medie kurset, for jeg er ikke her på mandager, å henne har Norsk timer, matte osv:)
Det jeg har drevet med i animasjonen idag er vel egentlig bare å finne en bakgrund til filmen, men det er ikke så veldig lett egentlig.

Var alt for idag, så blogger jeg igjen i morgen:)

Vi blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar