Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

tirsdag 5. januar 2010

Facebook dag \ 05.01.2010

Idag startet dagen med å møte opp i kantinen å spise frokost, også har det begynt en ny en idag som jeg kjenner litt fra før, marthe emelie, det er koos ;D
Også etter vi var i kantinen å spiste litt frokost så dro vi inn på medie kurset, første gang jeg har hatt time her inne, men det var ikke akkurat så mye medie idag da akkurat.. Satt for det meste inne på rommet å ikke hadde så mye å gjøre, så vi satt å nerdet facebook hele gjengen :D er jo litt bedre enn å ha fag da? hihi..
Idag har det også vært skikkelig kaldt inne på medie kurset og overalt ;o skolen skulle nesten ikke ha fått lov til å ha det så kaldt, det er jo nesten en fryser da, men vi har overlevd dagen , det ble litt varmere etterhvert : )
Er digg at det er kort dag idag da, så får vi hjem tidlig ;D jeg er skikkelig sliten, for jeg sov ikke inatt, så er jo glad vi slapp å være så kreative på skolen idag..
Men nå har jeg ikke så mye mer å skrive om, nå skal jeg nerde enda mere facebook på skolen ;D
så siden vi har sittet på facebook i hele dag, så kalte vi det facebook dag.. Hehe
Vi blogges ;D <3



Også legger jeg opp et bildet som jeg tok i kantina på skolen idag, av Marthe emilie og Morshal :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar