Om meg

Bildet mitt
Hønefoss, Buskerud, Norway
Jeg er en jente på 17 år. Jeg går på mediekurset på AI. Her trives jeg veldig godt. Er ikke å veldig mange her på arbeidsinstituttet, men det er veldig mange koselige mennesker her :)

Søk i denne bloggen

fredag 15. januar 2010

Torsdag og Fredag

Igår, altså Torsdag så var det en bra dag syns jeg:D
Til å begynne med så drev vi på animasjon filmen våres. Vi fikk malt en strand, det ble kjempe fint, Renate er flink til å male:) også lagde jeg et rede, haha.. så måtte vi ha et egg også, så det jeg gjorde var at jeg gikk ned på kantinen å spurte om jeg kunne få et egg, så fikk jeg det. Så skulle jeg blåse ut all egget i egget, haha:) det var slitsomt! klarte det ikke, men læreren klarte det med engang liksom.
Så fikset vi og pyntet på stranden, må si det blir ganske bra faktisk:)

Senere på dagen gikk jeg, marthe og morten ut å tok masse bilder;D det var gøy egentlig. Fikk masse fine bilder;D også var det gøøøy, fikk med folk som hadde time til å ta bilde med oss.

HER ER NOEN :







IDAG.
Idag har vi vasket faktisk. Vi måtte vaske de rommene som ble brukt inne på medie kurset. Jeg og marthe vasket arbeids rommet sammen, det ble lekkert.
Så gikk vi inn, så tok vi noen tester på nav. Var sånne tester hvor man skulle finnet ut hvordan yrke man passer til, hva man er flink til, hva man liker å drive med, hvordan man vil at en arbeidsplass skal være og slikt da.
Var vel ikke stort annet enn det vi har gjort idag, men jeg og marthe skal iallefall snart gå ut å ta mere bilder, det er jo alltid gøy det da , hihi:)
Nå er det snart tid for helg igjen, så det blir deilig:-D
Men da blogges vi neste uke:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar